
Information på lokalen
Bordstyper
Bordstyper
Bordstyper
Styrelsebord
12 personer
Klassrum
16 personer
Gruppbord
16 personer
U-bord
14 personer
Teater
20 personer
Konferens- och festpaket
Konferens- och festpaket
Konferens- och festpaket
Teknik och utrustning
Teknik och utrustning
Teknik och utrustning
I alla våra konferensrum ingår som standard:
Dataprojektor och filmduk / TV-screen
Snabbt trådlöst bredband till alla konferensgäster
Blädderblock
Anteckningsblock och pennor
Boka Gumtäkt
Den mysiga Kumpula på 7:e våningen är en lugn mötes- och träningslokal designad för 20 personer. Lokalens anpassningsförmåga gör det till det rätta valet för många olika evenemang. Borden kan arrangeras som du vill, till exempel i teater, diplomat, klassrum eller U-form som underlättar interaktion.
Tillgänglighet
Minimibokning är två timmar. Räkna med den förberedelsetid du behöver.
Typ av evenemang
Obs. Det är obligatorisk att välja ett paket. I alla våra konferenspaket ingår användning av lokal, konferensteknik och -utrustning
Det finns inga paket för detta evenemangstyp. Om du vill boka den här lokalen, var så god och ring försäljningsservicen, tel.
Bordsalternativ *
Bokarens kontaktuppgifter
Till denna person skickar vi en bokningsbekräftelse och servicemeddelanden gällande bokningen. Bokningsuppgifterna sparas i Rese-, hotell- och restaurangbranschens kundregister.
Betalningssätt
Förmånskort eller medlemsförmån
Om du har S-Card eller S-Förmånskort (endast privatkunder) ska du visa kortet i receptionen i samband med ditt evenemang.
Extra servering
Boosta din konferens till exempel med fruktkorg, mousserande vin eller läskedrycker.
Allergier och specialkost
Addera information på deltagarnas allergier och specialkost.
Övriga önskemål
Information på lokalen
Bordstyper
Styrelsebord
12 personer
Klassrum
16 personer
Gruppbord
16 personer
U-bord
14 personer
Teater
20 personer
Konferens- och festpaket
Teknik och utrustning
I alla våra konferensrum ingår som standard:
Dataprojektor och filmduk / TV-screen
Snabbt trådlöst bredband till alla konferensgäster
Blädderblock
Anteckningsblock och pennor